Tämä kokonaisvaltainen jalkatreeni koostuu kuudesta eri liikkeestä. Liikkeiden toistoja ja asentoja varioidaan, mikä tekee treenistä erityisen tehokkaan.

Jalkatreeni, joka kehittää lihasvoimaa ennätystehokkaasti ja antaa vaihtelua peruspumppaamiselle? Kyllä kiitos!

Tämän kokonaisvaltaisen jalkatreenin on suunnitellut Ristiote-tubekanavalta tuttu personal trainer ja fitness-valmentaja Joonas Haapasaari.

Katso videolta jalkatreeni

Jalkatreenin liikkeet

  • Etureidet laitteessa: puolikas toisto + kokonainen toisto = 1 toisto, 3 x 8-12 toistoa, 30 sekunnin palautus sarjojen välissä,
  • Etukyykky levytangolla: 3 x 8-12, toistoa, 2-3 min palautus sarjojen välissä
  • Jalkaprässi: 3 sarjaa, yksi sarja = 30 toistoa. 1. sarja 10 toistoa kantapäät yhdessä, 2. sarja 10 toistoa leveällä asennolla, 3. sarja kapealla asennolla kantapäät yhdessä mutta jalkaterät ulospäin, 2-3 minuutin palautus sarjojen välissä
  • Takareidet laitteessa: samalla tavalla kuin etureidet
  • Suorin jaloin maastaveto: samalla tavalla kuin etukyykky
  • Askelkyykkykävely: 3 x 30 askelta

Lue myös:

Tämä 9 liikkeen treeni kasvattaa liikkuvuutta ja lihaskuntoa

5 x 5 -treeni kehittää lihaksia vauhdilla – katso treenivideo

Ota mallia jenkkisotilailta – pidä kroppa kunnossa tällä treenillä