4 liikettä ja 15 minuuttia. Tämä treeniohjelma ei vie kauaa aikaa, mutta nostaa todella kovaa sykettä. Teho on taattu!

Haussa helppo mutta tehokas treeniohjelma, joka kohottaa aerobista kuntoa? Tämän 15 minuutin pikatreenin voit tehdä oikeastaan missä vain. Tarvitset vain kahvakuulan ja korokkeen.

Tämän kokonaisvaltainen treeni on Ristiote-tubekanavalta tutun personal trainerin ja fitness-valmentajan Joonas Haapasaari suunnittelema.

Treeniohjelma

Liikkeitä tehdään viiden minuutin ajan niin monta kierrosta kuin mahdollista. Viiden minuutin jälkeen minuutin palautus. Tee yhteensä 3 x 5 minuuttia.

  • Yleisliike, 6 toistoa punnerruksella tai ilman
  • Vuorikiipeilijä, 12 toistoa
  • Penkillenousu, 6 toistoa/jalka
  • Etuheilautus kahvakuulalla, 12 toistoa

Lue myös:

Ei aikaa kuntosalille? Näin saat kotitreenistä tehokkaan

Ajanpuute ei enää ole tekosyy – neljän minuutin HIIT-treeni

5 liikettä riittävät päivän kuntoiluksi – kiireisen liikkujan crossfit-treeni